söndag 8 maj 2011

Nu närmar det sig ledighet....

... I veckan som kommer jobbar jag mina sista dagar på "min" förskola... Nu är det två månaders väntan innan bebben kommer... Massa tid till att sy/greja iordning och vila =)

Som en liten avskedspresent till alla de underbara barnen på "min" avdelning så ska de få varsin LH-mössa... utan att de vet om det så får de agera testpersoner för min nya våriga TOPPmössa. Den är sydd i ett lager tyg för att inte bli för varm.

16 stycken TOPPmössor



Mönster: Mitt egna

Tyg: Från JNYdesign: tyg med Gula stjärnor. Znok: tyg med - Lila ugglor, -Vilda djur, -Sniglar, -Ocean
Mjuka tyger: TYg med Pirattryck. Det gröna tyget med små fåglar på kommer jag inte ihåg vart det är köpt.

Just nu: Hoppas jag verkligen att alla barn och föräldrar gillar dessa mössor... =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar