onsdag 25 maj 2011

mycket på gång...

.... Nu har jag varit ledig från jobbet i två veckor, men har haft fullt upp sedan dess med en massa olika saker och projekt. =)

Igår var jag en sväng till jobbet för att hälsa på de små lite granna... Det var flera stycken av barnen som hade på sig sina Little Hurricane mössor som de fick i present av mig när jag slutade... det värmde verkligen i hjärtat!

Jag var en sväng på stan häromdagen för att leta efter lite kläder till den lill* i magen... men vilka tråkiga kläder det finns i de minsta stolekarna... antingen vitt, brunt, rosa eller blått... och så alla dessa små pluttinuttiga mönster... hittade i alla fall inget som jag gillade. så när jag kom hem så sattes saxen i en massa snygga tyger som kommer att pryda den lill*... nu ska allt bara sys ihop =)

Bilder kommer snart =)

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar