söndag 10 oktober 2010

Stjärnor...

 Vilken härlig helg!!
Sol, värme, inget planerat...

Jag har hunnit med en massa bra-att-göra-saker...

En utav dessa saker var att sy detta lilla kit till en beställare... =)

Pösbyxor i stl. 74 med resår i midjan och vit mudd vid bensluten
Mössa i stl. S (6mån-)
Dreggelscarf stl. One Size

Allt är sytt i det härliga stjärntyget från JNYdesign. ÅÅhh jag verkligen älskar detta tyg... =) Den vita muudden kommer från Skroten i Kinna.

                                              
       Jag hoppas beställaren blir nöjd... det är i alla fall jag!

2 kommentarer:

  1. Jättefina! Det blir en tuff bebis i dem =)

    SvaraRadera
  2. Vilket fint set i de bruna stjärnorna! Varit lite sugen på att beställa lite sådant tyg och nu inser jag att jag måste det. Fina bakverk du gjort också! Ser väldigt mumsiga ut!!

    SvaraRadera