torsdag 21 oktober 2010

Mössor i massor...

Nu är det syning för hela slanten här hemma... jag klipper o syr så armarna värker =)

Jag har bestämt mig för att stå på Kungsbacka marknad den 4 november och sälja LH pryttlar. Det blir mest mössor, dreggelscarves och byxor som kommer att finnas på marknaden, men oxå några andra alster =)


 Här är några mössor som är färdiga... lite blandad kompott, några är fleecefodrade och några är "vanliga" trikåmössor. Men många återstår att sy!

Mössorna finns i storlekarna XS-XL
XS- Nyfödd-uppåt
S- 6 månader- uppåt
M- ca. 2 år- uppåt
L- Vuxen
XL- vuxen (stort huvud)
Baggy- Alla mössor kan fås som baggymössa 30kr extra/mössa
Fleecefodrade mössor kostar 30kr extra/mössa

Om ni ser nått ni vill lägga vantarna på innan marknaden så maila mig... det är först till kvarn =) 
Nu 100kr/mössa


Här är en beställning jag fick av min förra arbetskamrat... Hon ville ha en body till sin lille T... Det blev i det härliga husvagnstyget från JNYdesign. Storlek 74.

Till helgen blir det inte mycket annat gjort än att förbereda inför marknaden... det är mycket kvar som ska göras! men det ska bli så himla roligt!

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. WOW! Vad du syr. Vad kul med marknad,kanske kommer förbi om jag har tid. Själva ska vi vara med nästa år hoppas vi på chokladfestival i Nora och kanske blir det en marknad i kungsbacka också eller två
    :-) just nu skriver vi recept så pennorna glöder . Lycka till!Håller tummarna för att du säljer en massa massa av dina fina LH grejer.

    SvaraRadera