fredag 29 oktober 2010

Marknad snart!

Snart snart är det Kungsbacka marknad... rättare sagt på torsdag den 4:e november =)

Jag syr och planerar inför denna marknadsdebut hela min vakna tid (känns det som). Det har inte blivit så mycket bloggat den sista tiden, men jag tänkte visa lite utav det jag ska ha med mig på torsdag...

 Filtar 65*85cm 
Lila ugglor på vit bakgrund (interlock) med vit fleece baksida
Rödmoln interlock med svart fleece baksida
Brun molnjersey med svart fleece baksida
Molntygerna kommer från JNYdesign Ugglorna från Jofotex och Fleecetygerna från skroten i Kinna.
Dessa kostar NU 250kr/st
 Pösbyxor i Veulor (rejält med vidd i byxorna så de kan användas länge)
Mudd i midja och benslut (midjemudden är dubbelvikt på bilden)
Cerise/limegröna bilar finns i stl. 50, 68/70
Limegrön/cerisa bilar finns i stl. 56/62, 62/68
Grön/ mörklila stjärnor finns i stl. 50/56
grön/mörklila randiga finns i stl. 74/80, 86/92 och 92/98
All veulor och mudd kommer från Skroten i Kinna
Dessa kostar NU 150kr/st


Muddbyxor (tajtare än pösbyxorna)
Mudd i midja och benslut
Röd molninterlock finns i stl. 68 och 104
Lila molninterlock finns i stl. 74, 86 och 98
Brun molnjersey finns i stl. 62
Alla molntyger kommer från JNY design, mudden kommer från Skroten i Kinna.
 Dessa kostar NU 150kr/st

Mera kommer att sys i helgen, men här är kommer ett litet smakprov =)

Ser du något du gillar så maila mig... jag hoppas att jag inte kommer hem med allt igen =)

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Massa fint du ska ha med dig. Du kommer säkert sälja en massa, håller tummar och tår att människor ser allt det fina du gör.

    trevlig helg/ Anna

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna för de superfina mössorna. Båda tjejerna går med stolta steg till både skola och dagmamma. :-)

    SvaraRadera