tisdag 25 oktober 2011

Gullungar!

När min systerson E. var här på besök för några veckor sedan så sa han till mig: "Du som syr så bra o så, du kan sy en tröja till mig, jag har så många byxor" hur kan man neka en så fin fråga av en underbar 5-åring??

Vi gick upp till syrummet för att E skulle få välja tyger till tröjan... Han valde grön/vita ränder till fram- och bakstycke och röd med vita prickar till ärmarna... Båda dessa tyger kommer från JNYdesign. Tröjan är sydd i stl. 116 med raglanärmar.

Här är resultatet...

Han blev en riktig fin i denna tröja och tillsammans med ett par turkosa jeans blev det kanonsnyggt.... tankarna gick till cirkus... man blev glad av att se alla de härliga färgerna =)
Här posar E med sin lillkusin... min lilla Freja! De är så fiina tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar