söndag 12 september 2010

Veulordress söker testbebis =)

I helgen har det sytts lite på mina små maskiner här hemma... vi är inte alltid överens jag o maskinerna, men jag lyckas oftast få min vilja igenom =)

Denna Luvdress i Veulor är första gången jag syr... Jag har redan hittat några saker jag ska förbättra till nästa gång... Men jag skulle behöva en "Testbebis" i storlek 68/74 som kan prova och säga vad mer som behöver justeras... Finns det någon som vill hjälpa mig med detta??


Förra helgen fyllde våra vänners lilla M. 6 månader... Så en liten 6 mån. present blev det såklart till honom =)
Ett par Pösbyxor med resår i midjan i det ljuvliga molntyget från Jny design.
Stl. 62/68

Jag har oxå påbörjat en födelsedagspresent till C som blir stora tjejen på tisdag.. 

Ett par Tights i "vågade ränder" tyget från Jny design. Mjuk resår i midjan och vit mudd vid benen.
Stl. 104

1 kommentar:

  1. Finfina grejer som vanligt! Skulle kunna tänka mig att va "provbebis" eller inte jag alltså men Rebecka! Hon har iofs bara 62 än så länge men som hon växer så dröjer det inte länge... Du får avgöra så klart...
    Kram kram kusin C

    SvaraRadera