söndag 29 augusti 2010

Muddjeans...

Det är mycket nu... både på jobbet och privat. Syprojekten hamnar tyvärr lite i skymundan... men idag har jag hunnit sy två små muddjeans till E och J...
 


Byxorna är till ett syskonpar där pojken E ska få de med svart mudd och blå stjärnapplikation och flickan J ska få de med röd mudd och stjärnapplikationer på knäna.

Jag fick hem ett paket häromdagen med den underbart fina vaxduken i... Var tvungen att visa er... visst blir man glad bara man ser den =)

Mönster: Minikrea kollektion stl. 92 och 104

Tyg: Jeans och mudd från Skroten i Kinna, tyget till applikationerna är köpta på Tradera.

5 kommentarer:

  1. Var har du köpt vaxduken? Vill oxå ha :)...

    SvaraRadera
  2. Underbara! Är jeanstyget sånt där underbart, mjukt, lite tunnare? Vad tar du för muddjeansen? Skulle vilja ha matchande sådana till Olivia och Rebecka!
    Kram Camilla
    (förresten så får vi se till att ses snart igen, Olivia vill gärna träffa "sin Ohanna"...)

    SvaraRadera
  3. Tack för era kommentarer =)

    Majsan: tyget är köpt på tradera... =)

    Camilla: Haha.. va roligt.. jag vill träffa "min" Olivia snart me =) o självklart hennes lillasyster =) (och hennes mamma o pappa) Jag kan maila dig om priserna på byxorna.

    Kramar till er alla!

    SvaraRadera
  4. Jättefina byxor, gillar applikationerna!

    SvaraRadera