onsdag 4 januari 2012

Lite julklappar så här i efterhand

Nu kan jag passa på att blogga om några julklappar som blev sydda... De var till Frejas nya kompisar.
Neos mamma S. Var så otroligt snäll och hjälpte mig att klippa håret innan julen och som "betalning" beställde hon en stjärnbody...



Stl. 80 i Jnydesign turkosa och röda stjärnor. Den blev riktigt snygg och är jättehäftig på honom.

Sen Frejas "gamla" kompisar(vet inte om man kan ha gamla kompisar när man är 5månader, men men de har känt varandra från förstaste början) Nathalie och Lova fick oxå varsin body...




Nathalie passar väldigt bra i pastellfärger och eftersom jag nästan bara har väldigt starka färger på tygerna i skåpet så beställdes detta gammelrosa uggletyget från SoS. Body med snabbsprund i stl.74




Lova i sin tur fick en body med snabbsprund i mörkbrunt taxtyg från SoS med lila kantband. Detta visste jag skulle falla mamma L i smaken... Så rätt jag hade om det :) även denna i stl.74.




Sen åkte det även med ett par dreggelscarves i paketen... Det kan man aldrig ha för många utav :) dessa är med fleecebaksida... Varmt och gott!

Inatt har det blåst storm här hemma IGEN!! Åhh vad jag är trött på denna blåst. Strömavbrottet kom vid ett i natt och håller fortfarande i. Inge roligt detta... Eftersom jag inte ammar så behövs det en del varmvatten till ersättning och fröt till lilltjejen.... Som tur var så fyllde jag termosen igår kväll i förebyggande syfte... Det var tur det!

Jaja.... Håll i hatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar